[Geoinquiets Barcelona] Nº797: vent, satèl·lits, drones, densitat

Raf Roset rafroset a gmail.com
dij feb 1 22:18:34 PST 2018

Gràcies a vosté Sr.Ruiz per llegir i per fer comentaris, que sabeu que
sempre són benvinguts i més si porten a debat....

En el periodisme, i darrerament en tantes altres coses, s'intenta sempre
presentar el producte per tal que destaqui i arribi al públic que genera
ingressos, o altrament desapareixes. I aquest titular és el que els
angloparlants anomenen "catchy": enganxós, fàcil de recordar, que crida
l'atenció.
Sort que després hi ha persones amb criteri i esperit científic capaces de
destriar el gra de la palla, com acabes de fer tu. I per tant avui jo també
he aprés una cosa nova.

Gràcies Ernest!

Raf

El dia 2 de febrer de 2018 a les 7:01, Ruiz Almar, Ernest <ERuiz at amb.cat>