[Geoinquiets Barcelona] Dades població

Paulino Vallejo Climent paulinovallejo a gmail.com
dij feb 15 01:07:50 PST 2018

Moltes gràcies per la informació. Veuré la bibliografia del Ernert per
veure com ajustar al màxim la distribució de població.

Salutacions

Paulino Vallejo Climent
Freelance especializado en GIS, GIS Cloud, Web Mapping, DataViz y OpenData.
Tutor en MappingGIS <https://mappinggis.com/>
paulinovallejo.com