[Geoinquiets Barcelona] Dades població

Raf Roset rafroset a gmail.com
dij feb 15 05:37:34 PST 2018

"I lo del valor 17 a algunes cel·les de la malla algun dia potser us ho
explico."

Si, si us plau!! Fem un dia una birra i ens expliques també per que les
seccions amb unes densitats com les de Hong Kong: illes d'empadronament per
traficants de certificats de residència?  o_O

Estem preparant l'actualització d'aquest prototip amb les dades 2016, i les
podem "afegir" però no les podem "comparar de costat" ja que ha canviat la
malla....i ves a saber què faran a la propera actualització....  snifff

Raf

El dia 15 de febrer de 2018 a les 14:14, Ruiz Almar, Ernest <ERuiz at amb.cat>
ha escrit: