[Geoinquiets Barcelona] Aula formació amb pc's

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras a upc.edu
dij set 6 06:02:32 PDT 2018

A la UPC. Però no en sé condicions... Si vols et passo contactes i preguntes

On 06/09/18 14:02, Carlos López PSIG wrote:
> Bon dia companys,
> Conec algunes aules de formació amb ordinadors, però per les dates que
> les necessito no estan disponibles.
> Pregunta:
> Algú sap alguna aula de formació que es pugui llogar a Barcelona ciutat?
> Serien 3 matins a l'octubre.
>
> Gràcies,
>
> *<http://psig.es>
> *
> *PSIG*
> Implementació, gestió i formació SIG
> *
> *
> *Carlos López Quintanilla*

> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras at upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA

Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Més informació sobre la llista de correu Barcelona