[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 104, número 11 --> IMATGE A GOOGLE DRIVE

Francesc Pruñanosa Moya Francesc.Prunyanosa a terrassa.cat
dij set 13 23:39:19 PDT 2018

Per si us serveix i no teniu encara la sol·lució.

La adreça de GD que envies et retorna una pagina HTML que no pot ser utilitzada per mostrar només una imatge, pero es pot accedir a ella a traves dels enllaços:
https://drive.google.com/thumbnail?id=1i6luh23ZKS3QfS6mPIVEpFxfE5mkRwWj&sz=w400
Fixat que el que hi ha darrera de ID= es el identificador de la imatge que necessites (que el trobes a partir de https://drive.google.com/file/d/1i6luh23ZKS3QfS6mPIVEpFxfE5mkRwWj/view?usp=sharing).

He fet un parell de proves i en principi sembla que funciona

Trobareu tota la info a https://support.awesome-table.com/hc/en-us/articles/115002196665-Display-images-from-Google-Drive

Salutacions i Llarga y Prospera Vida

________________________________
Francesc X. Pruñanosa

Ajuntament de Terrassa
Àrea de Serveis Generals i Govern Obert
Cartografia i Població, Servei d'Informació Geogràfica

Plaça Didó, 5
08221 - Terrassa.
Tel. 93.7397000, ext. 7011
Fax. 93.7397061
francesc.prunyanosa a terrassa.cat<mailto:francesc.prunyanosa a terrassa.cat>

http://www.terrassa.cat<http://www.terrassa.cat/>
http://www.terrassa.cat/planol
http://emap.terrassa.cat/mapGIS/?modul=mapServer