[Geoinquiets Barcelona] dubte tècnic Atesmaps

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
div set 14 03:05:11 PDT 2018

Hola Josep,

Afegeixo enllaços al blog i al repo (de fet, ehm, dos repos, iguals):

http://betaportal.icgc.cat/wordpress/relleu-i-ombra/
https://github.com/geostarters/relleuiombra
https://github.com/gencat/ICGC-relleuiombra

Pots investigar a partir d'aquí.