[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 117, número 5

Miquel Pujol Garcia miquel a adverbiodelugar.international
dij oct 10 07:57:17 PDT 2019

*Hola Carlos,*

Ostres, provaré altra vegada el tema del plugin de creació de GML's.
Tinc instal·lada la versió QGIS 2.16 i la 3.6 i no va amb cap de les dues.

Pel que fa al tema de polígons invertits, no és la solució que busco, ja
que si inverteixo polígons
i faig que l'exterior sigui blanc opac, quan ho cridi des del layout,
l'exterior em taparà altres polígons que
vull que encaixin i es vegin. No es pot treballar amb polígons invertits al
layout. La única solució és que
es puguin presentar mapes igual que es fa amb Add map, però amb Add polygon.

Parlem per privat...

Salutacions,
*Miquel Pujol Garcia*

*AdverbiodeLugar**.International™*
miquel a adverbiodelugar.international
Telf: +34607938686

Missatge de l'adreça <barcelona-request a lists.osgeo.org> del dia dc., 9
d’oct. 2019 a les 21:00: