[Geoinquiets Barcelona] Una crida de QGIS de layout a layout

Miquel Pujol Garcia miquel a adverbiodelugar.international
dim set 24 12:42:53 PDT 2019

*Bona nit Geoinquiets i Geoinquietes,*

Què tal tot? La calçotada va endavant?

Tinc un dubte de layouts amb QGIS. Us explico...

Tinc el *layout 1* amb quatre presentacions de mapa a diferents escala.
Cadascun d'aquests
quatre té un nom (ex: mapa_dv, mapa_dr, mapa_lf, mapa_rh,...).

Tinc el *layout 2*, on vull que aquest "*mapa_dv*" es visualitzi a dins
d'un *polígon irregular* (no mitjançant Add map que només pot ser polígon
regular).

Algú sap com puc cridar dins d'aquest *polígon irregular* del *layout 2* el
"*mapa_dv" del layout 1*?

Gràcies per endavant,
*Miquel Pujol Garcia*

*AdverbiodeLugar**.International™*