[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 126, número 1

Jorge Sanz xurxosanz a gmail.com
dis nov 21 02:35:12 PST 2020

😥

> Malauradament no puc agafar el relleu perquè de Github no en tinc ni idea,
> de temps poquíssim i
> el meu anglès és un *intermediate* que necessita *improve* cada dia.
> Sortirà algú, segur !!!

A vore! Lo de Github no és tan difícil, de fet podria fer-se tot per la web
sense tocar res en local.

Felicitats per l'arribada del nou inquilí !!!

Merci Miquel!!
--
Jorge Sanz
http://jorgesanz.net