[Geoinquiets Barcelona] Consulta cartografia ICC

Joan Pleixats pleixats a gmail.com
div gen 29 07:19:29 PST 2021

Bona tarda,

L'altre dia vaig descarregar un full de les construccions de la base
topogràfica 1:5000 del ICGC. Vaig comprovar que com a la taula d'atributs
hi ha la informació de quin tipus de construcció hi ha. No tenia també
associada l'altura d'aquest edifici?

Crec recordar que en algun moment vaig utilitzar aquestes dades per
representar els edificis en 3D. Igual m'estic confonent?

Moltes gràcies per si algú hem pot aportar una mica de llum sobre aquest
dubte.

Salutacions