[Geoinquiets Barcelona] Consulta cartografia ICC

Joan Pleixats pleixats a gmail.com
div gen 29 14:03:02 PST 2021

Gràcies Raf! Si, hem vaig colar amb les illes... Amb la 1:000 perfecte.
També probaré aquesta base nova. 4,4Gb? Només hi ha una descàrrega?

Per cert, algun friki a la sala a provat de posar cartografia com per
exemple edificis 3d en un Blender o Cinema4D? He vist algun plugin per
google Earth, però no ho acabo de pillar.

Merciiiii!

El dv., 29 de gen. 2021, 17:38, Raf Roset <rafroset a gmail.com> va escriure: