[Geoinquiets Barcelona] Birra postpandèmia

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll jul 5 07:39:24 PDT 2021

Demà a les 1800 a Pàdel Mirasol, Passeig Sevilla Nº 53, Mirasol. Sant Cugat
del Vallès (08195) Barcelona

El primer que arribi que agafi taula pensant que serem 8 o 10.

Raf

Missatge de Termens, Assumpció <assumpcio.termens a icgc.cat> del dia dt., 29
de juny 2021 a les 10:11: