[Geoinquiets Barcelona] Birra postpandèmia

Martí Pericay marti.pericay a gmail.com
dim jul 6 02:02:36 PDT 2021

Nois i noies,

Em sap molt greu però no podré venir avui, per una planificació d'events i
de vacances desastrosa. Em feia gràcia veure-us, especialment que no hi ha
hagut SIG Libre presencial ...

Abraçada,
Martí

El mar, 6 jul 2021 a las 9:18, Raf Roset (<rafroset a gmail.com>) escribió:

> es pot entrar al recinte tant per Passeig Sevilla com per Carrer
> Pontevedra.
>
> Raf
>
> Missatge de Raf Roset <rafroset a gmail.com> del dia dl., 5 de jul. 2021 a
> les 16:39:

>>> Assumpció
>>> Marc
>>> Bolo