[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 131, número 6

Miquel Pujol Garcia miquel a adverbiodelugar.international
diu jun 13 23:05:20 PDT 2021

Terrasseta de Casa Orlandai?

Raf
Assumpció
Marc
Bolo
Carlos
Estela
Miquel

*Miquel Pujol Garcia*

*AdverbiodeLugar**.International™*
miquel a adverbiodelugar.international
"I el que facin els altres tant se val,
la feina ben feta, no té fronteres,
ni té rival"

Missatge de l'adreça <barcelona-request a lists.osgeo.org> del dia ds., 12 de
juny 2021 a les 21:00: