[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 136, número 1

Miquel Pujol Garcia miquel a adverbiodelugar.international
dll maig 30 04:47:06 PDT 2022

Ep si, l'any passat la vàrem fer al pàdel de Sant Cugat...
Grande Raf !!!!

Doodle?
*Miquel Pujol Garcia*

*AdverbiodeLugar**.International™*
https://sitio.earth
https://frmp.racing

Missatge de l'adreça <barcelona-request a lists.osgeo.org> del dia dl., 30 de
maig 2022 a les 13:19: