[Conference-europe] foss4g-europe 2015, Como, Italy

Peter Baumann p.baumann at jacobs-university.de
Fri Sep 12 00:00:47 PDT 2014

best choice you could make - I fully-heartedly support this decision!
-Peter

--
Dr. Peter Baumann
    mail: p.baumann at jacobs-university.de
    tel: +49-421-200-3178, fax: +49-421-200-493178
    www.rasdaman.com, mail: baumann at rasdaman.com
"Si forte in alienas manus oberraverit hec peregrina epistola incertis ventis dimissa, sed Deo commendata, precamur ut ei reddatur cui soli destinata, nec preripiat quisquam non sibi parata." (mail disclaimer, AD 1083)