[Croatia] Croatian Local Chapter OSGEO

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Fri Dec 10 10:52:16 EST 2010

Pozdrav listi,
evo da se i ja ukljucim u ovo kratko predstavljanje:
Darko Boto APIS IT.d.o.o. GIS-om se bavim od 2004 god. od kada pratim i FOSS
GIS stack. Od FOSS GIS-a uglavnom sam se bavio C/C++ stackom (MapServer,
Mapnik, GDAL/OGR, QGIS, OSSIM, PostGIS...), od web klijenata pMapper i OL, a
od 2007 i aktivni OSM-anlija. Od vlasnickog SW-a uglavnom ESRI (ArcIMS,
ArcSDE, AGServer i AGDesktop).
Prije jedno dvije godine Dražen i ja pokušali smo organizirati community
unutar "Razmjene vjestina" tzv GIS|SIG (
http://wiki.razmjenavjestina.org/index.php/GIS) i zapoceli projekt "Slobodni
atlas" (http://wiki.razmjenavjestina.org/index.php/SlobodniAtlas).
"Razmjena vjestina" ("HackLab u MaMi") je jos uvijek moguce mjesto gdje se
mozemo neformalno sastajati a projekt "Slobodni atlas" je isto mjesto na
kojem se mozemo zabavljati.
Kako Mario rece "Jack of all trades, master of none" vrijedi i za mene.

O infrastrukturi
Jos da napomenem... Na portalu su objavljeni primjeri vijesti (mjesecni
pregled vjesti iz FOSS GIS svijeta, edukativni tekst, izvjestaj i najava
strucnog teksta) dok je na wiki-ju kao primjer za how to/tips/tricks
objavljen tekst o generiranju rastera iz tocaka sa visinskim vrijednostima.
Wiki je, izmedju ostalog zamisljen i kao mjesto na koju bi spremali
dokumentaciju koju zelimo dijeliti sa zajednicom, ali i za sve ostale
aktivnosti kojima je mjesto na wikiju. To sto je netko autor teksta ne znaci
da drugi nisu pozvani tekst doradjivati, ubaciti koju sliku i sl. Tako da
eto... nemojte se ustrucavati :).

Ukratko.. za sada ideja povezati se i razmjenjivati znanja i vjestine te
omoguciti infrastrukturu za promotivne i edukativne aktivnosti.

btw. Fale nam decki iz Geofota koji su bili u Barceloni. Mislim da imam mail
od Divjaka pa cu ga obavijestiti.
bbtw. Tomislave uvazavam zamjerku pa ce report iz Barcelone biti azuriran.
bbbttw. U Barceloni sam pokpio kontakt od Harisa Kurtagića (FDO), on je tu
blizu u Sloveniju pa prijedlog je da bi ga mogli dovuci ga tu na jedan dan i
organizirati neko predavanje o FDO. Eto.. kao ideja.