[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Mon Feb 7 07:22:41 EST 2011

E drustvo,
trenutno imamo situaciju da imamo ti baze namontirane na sreveru
(azurirano na wikiju) . Imam mali problem sa SQLite/Spatialite. Elem
iz GEOS-a su izbacili libgeos_c.la (tj ._c.la fajlove) pa se
Spatialite ne moze skompajlrati. To se moze rjesiti da se proj4 i geos
izoliraju i posebno skompajliraju i onda spatialite s njima.
Spatialite postoji u Ubuntu repozitoriju (UbuntuGIS repo) ali su ga
dodali poslije verzije 8.04 koju mi imamo. Nisam siguran da bi upgrade
distre bio rjesenje.

Bio sam pod temperaturom cijeli vikend pa nisam mogao to napraviti.
Ako netko ima vremena za to posloziti nek se slobodno sam ponudi.

Znaci mogli bi vec poceti slagati query-je. Ako imate vec neke gotove
bacite ih na wiki (vec su polinkane stranice na kojim ce biti
query-ji) pa cemo ih komentirati.