[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Thu Jan 27 04:04:16 EST 2011

+1
I potpisujem sve što je Mario rekao :-).Sve osim zadnje rečenice, ne možeš
mi stavljati glagol "raditi" i imenicu "gušt" u istu rečenicu, nikako :-).

Netko je spominjao i projekcije, mislim da čak ne mora se komplicirati s
tim, dokle god su svi ulazni podaci u istoj projekciji, ne treba ih čak niti
eksplicitno definirat u bazi (različite baze imaju različite pristupe
SRID-ovima...).

Jel netko radio "polygonize" u PostGIS-u? Ja imam dosta katastarskih
podataka (cijele KO u dwg), ali su linije, treba ih poligonizirat i
dodijelit kčbr... To bi me recimo zanimalo, ali ne znam koliko je podržano u
drugim bazama...

---
Zoran Janković
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374