Re: [Croatia] Tehničke specifikacije za određivanje kordinata točaka u kordinatnom sustavu Republike Hrvatske

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Tue Oct 25 13:39:30 EDT 2011

Ma da, samo da se ljudi ne povesele previše unaprijed - nikako nisu
transformacijski parametri po _svim_ katastarskim općinama... Samo ponekim.
I još nešto, u čemu je smisao kolone  "Transformacija visina pomoću 7
parametara"? Koliko vidim, većina je NE? Što, opet moram radit lokalizaciju
na poznatu točku da bih dobio i visinu? Ne bi li se 7 parametarskom
transformacijom trebalo dobiti X, Y i Z? Mnogo pitanja...

Sve u svemu, drago mi je da se ipak stvara neki red u kaosu, nema eto ni
10-15 godina da počesmo mjeriti GPS-om, a već imamo i specifikaciju zapisa
točaka... :-)

---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374