[Croatia] Logo

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Wed Feb 22 03:34:14 EST 2012

Pozdrav,
U prilogu je rjesenje loga za OSGEO local chapter. E sad.. jedan mi je
prijatelj rekao da bi moglo biti problematicno na ovaj nacin koristiti
krug i kockicu jer lici na logo "hrvatske kvalitete" koji je
patentiran, pa ukoliko netko zna kako provjeriti jesmo li presli
granicu nek provjeri pa javi. Btw ovo sam napravio neznajuci za taj
patent... izaslo je iz originalnih kontura osgeo loga, a samo sam tu
kockicu ubacio.

E da.. dajte komentare sugestije i tako... mozda promijenim ovu plavu boju.