[Croatia] Dodavanje novog crs u epsg kod

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Tue May 7 01:18:46 PDT 2013

Koliko se ja sjecam u ovoj prepisci pokusali smo definirati nove EPSG
kodove za GK5 i GK6 zone jer u postojecim 31275 i 31276 kodovi nisu bili
definirani sa 7 parametara kao sto bi trebali. Zakljucili smo da izmjena
postojecih nebi bila ok jer su neke institucije u svojim sustavima vec
koristile ove gore spomenute. Na inzistiranje Radne skupine za tehnicke
standarde NIPP-a DGU je registrirao HTRS96 (i jos neke) a nije se islo na
pokrivanje GK5 i GK6 jer one vise nisu sluzbene, tako da je pokrivenost tih
sustava ostala visiti u zraku.
E sad... ako se ne varam novi EPSG kod se registrira na
http://www.epsg-registry.org/ . Teamo otvoris account i mozes unijeti svoj
kod i jedino ga ti tj. vlasnik ili onaj koji je definirao kod moze taj kod
mijenjati ili izbrisati. Preporucam ti da prvo pogledas koji vec kodovi za
podrucje RH postoje u EPSG katalogu (u pretragu pod Area upises Croatia)
jer ih ima puno iz razloga sto nisu postojale sluzbene pa su ljudi
samoinicijativno pokusavali (s vise ili manje uspjeha) dodavati parametre
koji su im trebali.

Sto tocno pokusavas napraviti?

--
Darko Boto