[Croatia] Pokušaj formalizacije br.1

Dejan Gambin dejan.gambin at coin.hr
Wed Mar 12 04:51:55 PDT 2014

Super :-)

Problema u tekstu nema, osim gramatičkih i sličnih grešaka koje se lako ispravljaju (mogu se uključiti ako treba). Također, ako smatrate da je potreban neki pravni savjet ili mišljenje vezano uz ovaj statut, mogu za to zamoliti nekog od odvjetnika s kojima dijelim prostor (dijelom i posao)

pozdrav, dejan