[OSGeo-Discuss] code of conduct: another real case

Peter Baumann p.baumann at jacobs-university.de
Fri Sep 18 09:40:33 PDT 2015

so first OSGeo steals a project identity and then just says "go cure yourself"?
That won't fly.
-Peter

--
Dr. Peter Baumann
   mail: p.baumann at jacobs-university.de
   tel: +49-421-200-3178, fax: +49-421-200-493178
   www.rasdaman.com, mail: baumann at rasdaman.com
"Si forte in alienas manus oberraverit hec peregrina epistola incertis ventis dimissa, sed Deo commendata, precamur ut ei reddatur cui soli destinata, nec preripiat quisquam non sibi parata." (mail disclaimer, AD 1083)