[Dutch] Update proces: Dutch bid proposal for FOSS4G2010

Marc Vloemans marcvloemans op b3partners.nl
Wo Dec 3 07:10:56 PST 2008

Allen,

De stand van zaken is:
- we hebben een positieve bevestiging van ontvangst bidbook en cover letter
- de 8ste december krijgen we een lijst met vragen toegestuurd van de Conf Committee. De beantwoording voor de 15de vereist. Hiervan zal ik de regie doen; vragen krijgt ieder te zien, beantwoording wordt naar relevantie verdeeld over één of meerderen.
- de 15de december is via IRC de gelegenheid om mondeling e.a. nader toe te lichten. jeroen en ik zullen dat oppakken.
- 19 december wordt het besluit bekend gemaakt.

Langs deze weg: de mooie lay out hebben wij te danken aan Jeroen, die dus zijn roeping als designer is misgelopen ;-)

Gaarne wil ik eenieder verzoeken niet op eigen gelegenheid contact te zoeken met OSGeo leden (Board dan wel Conference Committee), zonder even met Jeroen en mij af te stemmen. Dit om mogelijke belangenverstrengeling, onduidelijkheid, miscommunicatie ed te vermijden.

Tot zover deze update.
Met vriendelijke groet,

Marc Vloemans
Algemeen nr 030 214 2081