[Dutch] concept versie bidbook FOSS4G2010

Marc Vloemans marcvloemans op b3partners.nl
Wo Nov 5 07:02:54 PST 2008

Hallo allemaal:

Bijgaand ontvangen jullie een conceptversie voor het bidbook FOSS4G2010. Het is gebaseerd op het bid book voor Sydney en zal hier en daar nog vereuropeest moeten worden, bijv. ten aanzien van alles wat naar afstanden verwijst.
Gaarne jullie tekstsuggesties en opmerkingen per email aan mij zsm te versturen. Met jullie bijdragen zal er door mij nog enige tekstredactie en snijwerk moeten worden verricht om e.a. meer 'concise' te presenteren.

Er ontbreken hier en daar nog een aantal stukken, deels door mij te genereren en/of te vertalen, deels door jullie aan te leveren. Bij sommige onderdelen weet
Aangezien de tijd begint te dringen en ik nog steeds wacht op diverse bijdragen, gaarne jullie aandacht en evt. actie.

Ik heb nog tegoed:
- stukje OSGEO in relatie tot Nederland (Jeroen)
- materiaal van Dirk
- fotomateriaal (Marc)
- logo-ontwerp (Marc+ontwerper)
-

Belangrijk! Ik heb nog geen "letters of recommendation" ontvangen van:
- Prof v Oostrom/TUDelft (Eveline, Wilko)
- Heemskerk (Nancy)
- Burgemeester Utrecht (Nancy)
- RWS (Wim, Thijs)
- Directie ITC (Rob)
- Hogeschool Utrecht (Marc)

Graag vóór 11 november, doch uiterlijk voór 27 november de missende bijdragen aan te leveren per e- of snailmail. Anders kan ik het menselijkerwijs niet meer verwerken. Bij missende stukken laat ik mijn dikke duim aan het werk....

Met vriendelijke groet,

Marc Vloemans
Algemeen nr 030 214 2081