[Dutch] OSGeo Dutch chapter

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Vr Dec 2 08:18:48 PST 2011

Volgens mij is een van mijn voormalige kindjes: stichting opengeo
(www.opengeo.nl) ook in slaap. Maar dat zou ik even moeten navragen.

In mijn optiek geldt wel; de geowereld in Nederland is groots, maar
klein ;-) samenhokken is volgens mij rendabeler dan allerlei kleine
instanties te hebben

Op 2 december 2011 16:01 heeft Edward Mac Gillavry
<emacgillavry op hotmail.com> het volgende geschreven: