[Dutch] irc

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Vr Dec 2 08:22:29 PST 2011

Super! Dank voor de uitleg

Ik heb nog twee extra zaken op het kanaal gezet:

Een bot genaamd Jan-Willem die het kanaal dagelijks bewoont en open
houdt en daarnaast logs genereert.

Jan-Willem draagt op zijn rug een vergader-plugin genaamd meetbot
http://rbose.org/wiki/MeetBot deze meetbot kun je commando's geven
tijdens de vergaderingen waarna hij een keurig verslag maakt!

Zowel de logs, als de vergaderingen(meetbot verslagen) zijn op
www.mapcache.org/osgeonl/ te vinden

Op 2 december 2011 14:40 heeft Raymond Nijssen <r.nijssen op terglobo.nl>
het volgende geschreven: