[Dutch] OSGeo Dutch chapter

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Vr Dec 2 13:14:46 PST 2011

Hallo Paul,

Dat vind ik een hele mooie geste! Daarnaast hadden we gisteren al wat
aandacht uit het noord-oosten van Nederland, wat dat betreft lijkt mij
Arnhem best een aardige middenweg!

Op 2 december 2011 21:07 schreef Paul Meems (Top-X)