[Dutch] Lyme borealis onderzoek

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Zo Dec 4 13:27:28 PST 2011

Marc,

Technisch maakt het natuurlijk niet uit wat je online zet, maar
statistisch wel. Als artsen in het ene gebied fanatieker registreren dan
artsen in een ander gebied, dan zou je hele rare conclusies kunnen gaan
trekken aan de hand van je kaartbeeld. Je wil dus ook wat weten over het
aantal patienten per art o.i.d. Ik heb daar verder geen ervaring mee,
maar het blijft niet bij het verzamelen van xy-tjes per tekenbeet.

Raymond

--
Terglobo
Ampèrestraat 110