[Dutch] Lyme borealis onderzoek

Zo Dec 4 23:17:48 PST 2011

Ja, dat lijkt mij ook goed. Ik ken James Burke van die club, en De Waag.
dus links en rechts zijn er contacten.

Open (geo-) data wordt zeker in 2012+ steeds steeds meer van belang en
middels de OSGeo tools valt daar veel mee te doen. HackDeOverheid, BAG,
BasisRegistratie Topografie (BRT), OpenStreetMap NL zijn open data
voorbeelden in NL. Daarom zou ik ons chapter breder willen maken dan
alleen de OSGeo projecten/tools. Dus meer "Het Duitse Model":
http://www.fossgis.de

groeten,

Just