[Dutch] [Congres] De ecologische en economische waarde van cultuurhistorie

Paul Meems (Top-X) p.meems op topx-group.nl
Vr Dec 16 02:17:24 PST 2011

Fellow members,

Hier een gedachtenspinsel van mijn kant ;)

Het congres "De ecologische en economische waarde van cultuurhistorie" is
misschien wel interessant voor OSGeo.nl
Er wordt in de uitnodiging (zie bijlage) niet gesproken over GIS en
misschien (waarschijnlijk?) hebben ze daar nog helemaal nog niet aan
gedacht.
Maar de ecologische en economische waarde van cultuurhistorie heeft
natuurlijk wel een grote GIS-component.

Dit lijkt me een uitgelezen kans om OSGeo.nl te profileren en misschien wel
actief te participeren.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 [image: TopX Geo-ICT]