[Dutch] Vanavond 20:30 IRC meeting OSGeo.nl

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Di Dec 20 02:20:51 PST 2011

Beste Allemaal,

Mogelijk ten overvloede maar vanavond di 20 dec om 20:30 is er een
OSGeo.nl meeting via IRC (Freenode kanaal #osgeonl of via WebChat:
http://webchat.freenode.net/?randomnick=1&channels=osgeonl).

Ik heb een paar zaken op de agenda gezet, maar als je andere zaken wilt
bespreken kun je die nu nog opbrengen door zelf hier aan te vullen:

http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederland/bijeenkomsten/bijeenkomst-3

Belangrijkste punt (voor mij) is het missie statement af te ronden. Deze
moet 1 lopende zin zijn, niet te lang, waarin meteen duidelijkheid zit.
Zoals eerder besproken hebben we voorkeur voor een wat bredere missie
dan OSGeo (bijv. ook Open Data). Leerzaam is om de OSGeo discussie
hierover in te zien: http://wiki.osgeo.org/wiki/OSGeo_Mission

Iedereen is dus welkom vanavond (en andere IRCs) ! Je kunt er instappen
zoals je wilt: heel aktief of alleen luisteren. Hopelijk kan Milo de
MeetBot weer aktief krijgen. Tot dan dan,

groeten,

Just