[Dutch] RE: Dutch Digest, Volume 10, Nummer 22

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Di Okt 11 23:35:27 PDT 2011

zullen we het anders de niet-ESRI Geo-groep noemen?

:)

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens dutch-request op lists.osgeo.org
Verzonden: woensdag 12 oktober 2011 18:01
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Dutch Digest, Volume 10, Nummer 22

Stuur Dutch mailinglijst inschrijving naar
	dutch op lists.osgeo.org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
	http://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/dutch
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord 'help' naar
	dutch-request op lists.osgeo.org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	dutch-owner op lists.osgeo.org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of Dutch digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re: verslag FOSS4G (Just van den Broecke)
   2. Re: verslag FOSS4G (Marc Coevoet)

Message: 1