[Dutch] Openlayers - Label met box

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Vr Okt 21 01:46:11 PDT 2011

Dank jullie voor de antwoorden!

 - Barend, alleen svg is geen optie want ik moet ook IE ondersteunen.
Maar ik zal zeker dieper in de svg documentatie duiken om te zien wat
er allemaal mogelijk is en hoe dit optimaal kan worden ingezet!

 - Just, de techniek die je benoemt zit erg in de buurt bij wat ik
zoek! Ik denk dat ik nog wel meer vragen op je af ga vuren ;-)

 - Bart, beide tickets zijn relevant. De halo is niet voldoende, ik
moet echt boxjes hebben en die boxjes moeten dan ook nog bij overlap
netjes onder elkaar worden gesorteerd... al met al is het het beste om
bestaande label functionaliteit in openlayers te optimaliseren. ik ga
me er in verdiepen.

 Ik ga op basis van jullie antwoorden voor de OL manier; ticket patch
 opnemen, testen en verbeteren en terugkoppeling naar openlayers.

 Bedankt!

 Onderwerp gesloten ;-)