[Dutch] voorstel osgeo.nl prezi op GIN symposium afgewezen (en wat strategische overpeinzingen)

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Aug 1 21:57:36 PDT 2012

Laten we ons als osgeo.nl alsjeblieft heel ver van die esri-evenementen
houden!!

(Maar ga er met je "eigen pet" op gerust heen natuurlijk.)

Raymond