[Dutch] promotie osgeonl dag

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Wo Feb 8 06:27:57 PST 2012

Hoi Paul,

hier bij Rijkswaterstaat zitten we met verschillende koppelvlakken,
zowel intern als extern.
Om e.e.a. integer te houden wil ik voorstellen dat voor de DID
(onderdeel van Rijkswaterstaat)en
ATOS als sourcingspartner ik de "interne" communicatie doe op basis van
jullie uitnodigingsbrief.

Is dat ok zo?

Gr,
Thijs

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org
[mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens Paul van Genuchten
Verzonden: dinsdag 7 februari 2012 21:39
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: [Dutch] promotie osgeonl dag

Afgelopen irc-meeting taak op me genomen om een mailing op te gaan
zetten naar allerlei OSGeo gebruikers in Nederland (en Belgie!) ter
promotie van de osgeonl dag. Varierend van gemeentes, waterschappen,
provincies, ministeries, software bedrijven, veiligheidsregio's enz. Ik
vroeg me af in hoeverre huidige OSGeoNl deelnemers bereid zouden zijn
hun klanten-bestand vrij te geven om aan te schrijven, dan wel zelf hun
klantenbestand hierover aan te schrijven. In hoeverre bieden we met dit
event een leuk 'uitje' voor jullie huidige klanten. Beetje gepolst bij
Geocat, B3, digitree, Nieuwland. Algemene indruk is dat voor een deel
van klantenkring zeker interessant is om deel te nemen aan dit event.
Laat even weten als je hier anders tegenaan kijkt.

Op de wiki wil ik binnenkort een uitnodigingsbrief-voorstel plaatsen
zodat we dat in de irc meeting kunnen bespreken.

Idee is dat degenen die zelf hun klanten aan willen schrijven aan Willy
of mij doorgeven wie dat (ongeveer) zijn, zodat we niet dezelfde persoon
4 keer spammen. Anderen die hun netwerk graag met osgeonl delen nodigen
we uit om lijstjes te mailen naar Willy of mij, wij zullen dat dan
netjes ordenen (niet op wiki) naar provincie/waterschap/ministerie en de
dan open blijvende overheden benaderen via het info op ....nl adres.

* proces is in orienteringsfase, dus alle feedback welkom *

groet Paul