[Dutch] Gemeenten toegevoegd

Paul Meems (Top-X) p.meems op topx-group.nl
Do Feb 9 02:14:22 PST 2012

Paul,

Ik heb nu alle gemeenten toegevoegd in de Google Sheet.
Nu kunnen we gaan beginnen met het toewijzen van de contacten (wie mailt
wie).
Ik heb de meeste van de TopX contacten al gemerkt.

Ook moeten we een voorbeeldbrief opstellen.
Ik stel voor om in ieder geval links naar de conferentiesite (
http://www.mapwindow.org/conference/2012/index.php) en OSGeo.nl er in te
zetten.
En een link naar de PDF-versie van de poster (zie bijlage), met de vraag of
ze die willen uitprinten en ophangen.
Ook moeten we vragen of ze de brief/mail willen doorsturen naar hun
contacten (internationaal).
Graag zie ik ook dat in de brief niet alleen de focus wordt gelegt op de
OSGeo.nl dag, maar op de hele conferentie.
Anders moet ik nogmaals iedereen gaan mailen ;)

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 [image: TopX Geo-ICT]

*Paul Meems