[Dutch] Slogan visitekaartje

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Zo Feb 12 10:02:30 PST 2012

Willy en Steven, goed werk!

Keurig kaartje. Ik ben niet zo van de twitter (helemaal niet eigenlijk)
maar dat doe je toch met #... in plaats van met @... ? Of zeg ik nu wat
doms? In dat laatste geval alvast mijn excuses. :)

Een slogan vind ik een leuke aanvulling, vooral nummer 1 en 4. Bij 1 zou
ik dan nog een streepje voor software schrijven (-software) zodat geo
ook daarbij hoort. Bij 4 misschien 'Speel open kaart' om de ontvanger
wat meer aan te moedigen om mee te doen.

Groet,
Raymond

Terglobo
Ampèrestraat 110