[Dutch] Slogan visitekaartje

geejee op dds.nl geejee op dds.nl
Ma Feb 13 02:13:35 PST 2012

hallo osgeo-ers:

My 2 cents:

OSGeo.nl: Open geo voor gebruikers en ontwikkelaars

Geïnspireerd door 't feit dat ik zelf alleen gebruiker (want
post-ontwikkelaar) ben, en door het onderscheid dat qgis.org er in
maakt: "developer meetings" vs. "user meetings".

Haagse groet!

GJ

ps. Ben vanavond niet bij de IRC want moet het over de toekomst vh
analoge of digitale boek hebben. Ook leuk!