[Dutch] IRC Bijeenkomst 6, vanavond 20:30

Ma Jan 9 03:21:21 PST 2012

Beste Allemaal,

Vanavond om 20:30 is er weer de wekelijkse IRC meeting. Voortaan op
maandag avond. Ik heb een agenda neergezet op
http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederland/bijeenkomsten/bijeenkomst-6
maar vul aan waar je onderwerpen wilt aanbrengen.

Vorige week hebben we het vooral over de 2 conferenties in 2012 waar we
ons gaan presenteren. M.i. is het nu vooral belangrijk om akties in te
zetten, met name om de tracks te vullen met interessante content en
sprekers. Zoals besproken doen we dit via de Wiki vooral. Ik heb een
eerste aanzet gemaakt, maar vul vooral aan:
GWF: http://wiki.osgeo.org/wiki/Geospatial_World_Forum
MWC: http://wiki.osgeo.org/wiki/MapWindow_Conference_2012

Tot vanavond dan !

groeten,