[Dutch] Laatste dag early-bird registratie Geospatial Worldforum

Di Jan 31 09:13:42 PST 2012

Beste Allemaal,

Ik kreeg net bericht dat vandaag 31 januari de laatste dag is voor de
early-bird registratie voor het Geospatial World Forum (RAI A'dam):
http://www.geospatialworldforum.org/2012/registration/regfee.htm

Zoals eerder besproken organiseren wij als OSGeo.nl op wo 25 april van
1400-1800 een Open Source Seminar. Ik heb al een aantal zeer
interessante sprekers zoals Arnulf Christl (OSGeo.org president
Keynote), Pieter Meijer (Programma Mgr PDOK), Javier Morales (ITC),
Thijs van Menen (RWS) en Marc Vloemans (OSSLO) kunnen vastleggen. Met 2
top-Amerikanen uit de Open Source Geo-wereld (Chris Holmes en Andrew
Turner) ben ik nog in onderhandeling dus wordt zeker interessant. Er zit
dus helaas een prijskaartje aan, minimaal is 300,- (357,- +BTW) voor 2
dagen bij registratie t/m 31/1. Daarna 400,- (ex BTW).

Mocht het niet lukken of te duur zijn: we houden sowieso de OSGeo.nl Dag
op de MapWindow conferentie op 28 juni in Velp als premier 2012 event !

groeten,