[Dutch] beknopte QGIS Handleiding gepubliceerd

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Za Jul 14 01:45:31 PDT 2012

Wat een mooi stuk werk!

Pieter is erg uitgebreid in zijn beschrijving en maakt het in mijn beeld
ook voor een beginner mogelijk om met qGIS aan de gang te gaan. Wat ik ook
erg leuk vind is dat er vlaamse datasets voor de voorbeelden worden
gebruikt. De bronvermelding van Pieter is ook keurig.

Het idee en het werk tot nu toe krijgt van mij een dikke 10!

Op 14 juli 2012 10:37 schreef Diethard Jansen
<diethard.jansen op gmail.com>het volgende: