[Dutch] [OSM-talk-nl] Fwd: dGPS met LEA-6T module

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Zo Jun 3 04:52:51 PDT 2012

Is er belangstelling voor een meeting waarbij bijv. aanbieders van GPS-RTK
oplossingen (dGPS en aanverwanten), aanbieders van hardware zoals Tjaco en
ervaren OSM-ers kijken wat the state of the art in "GPS tracking for the
masses" is? Waarbij "masses" alle niet hardcore geodeten betreft, zowel
profi's (archeologen) als amateurs (OSM).
Kan een bijv. als een leuke samenwerking van OSM met het GIN worden
uitgevoerd!

Gert-Jan

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Just van den Broecke [mailto:just op justobjects.nl]
Verzonden: donderdag 31 mei 2012 10:11
Aan: dutch op lists.osgeo.org; OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: [OSM-talk-nl] Fwd: dGPS met LEA-6T module

Beste Mensen,

Onderstaand verzoek kwam bij mij binnen via info op osgeo.nl. Als ik het goed
begrijp  kun je met dit systeem zeer nauwkeurige GPS metingen doen (1m).
Handig dus voor bijv. OSM mapping of anderzijds. Als je interesse hebt neem
dan contact op met Tjaco Mast : t.mast op issc.leidenuniv.nl Ik heb zelf ook
interesse overigens!

groeten,

Just