[Dutch] Tiles implementatie van Nationaal GeoRegister

Paul Meems (Top-X) p.meems op topx-group.nl
Ma Jun 4 13:13:52 PDT 2012

Hoi Mark,

Ik weet dat ze EPSG:28992 gebruiken.
Dat is juist het mooie dan hoef ik mijn eigen data niet te herprojecteren,
zoals bijv. de KLIC Meldingen.

Is er dan nog helemaal geen mapping client die met de data van het
Nationaal GeoRegister kan omgaan?
Behalve natuurlijk de verschillende web clients.

Met vriendelijke groet,

Paul