[Dutch] Spijkers met koppen, ofwel geo-borrels in Utrecht

geejee op dds.nl geejee op dds.nl
Vr Jun 29 07:50:14 PDT 2012

Goed plan.
Gezien Utrechste en Wageningse "paddestoelen" wellicht "la Porte" op
station Driebergen-Zeist?
http://www.natuurcafelaporte.nl/accomodatie/index.html
Ken het zelfs niet maar heeft qua locatie (trein, A12, fiets, voet) en
voorzieningen (gratis WiFi) zeker pluspunten.

groet,

GJ