[Dutch] locaties voor osgeo.nl dag 2013:

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Za Okt 20 11:36:55 PDT 2012

Ben even los gegaan op de wiki, qua locaties & programma
Zie http://wiki.osgeo.org/wiki/OSGeo.nl_dag_2013

GJ

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org]
Namens Just van den Broecke
Verzonden: donderdag 18 oktober 2012 9:08
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Re: [Dutch] locaties voor osgeo.nl dag 2013:

Beste OSGeo.nl-ers,

Goed deze aktiveit te zien! We zijn als OSGeo.nl op ons best als we iets
gezamelijk kunnen aanpakken als een OSGeo.nl Dag organiseren.

Ik had als aktiepunt van de laatste IRC staan om een Wiki pagina aan te
maken en daarop de locaties te inventariseren:

http://wiki.osgeo.org/wiki/OSGeo.nl_dag_2013

Ik heb e.e.a. wat uitgebreid met andere zaken. Vul aan waar je
mogelijkheden/leemtes ziet.

Laten we hier op de lijst suggesties voor locaties blijven bespreken zodat
we op de Wiki tot een shortlist kunnen komen. Bepalen van de datum is ook
belangrijk natuurlijk. We zullen binnenkort een tijdlijn maken.

Verkade fabriek ziet er goed uit! Verdere suggesties van Mark
(provinciehuizen etc ) ook goed.

Wordt vervolgd! groeten,

Just