[Dutch] osgeo op PDOK dag 25 okt

Wo Okt 24 01:41:21 PDT 2012

Hallo GJ,

Er speelt hier nu ik zie wat verwarring rond het begrip "Open" + "Geo".
In de oorspronkelijke agenda staat:

"14.25 – 14.40	Open Source Geo – Thijs Brentjens, OpenGeoGroep"

Dat is nu afgekort tot "OS Geo". De OpenGeoGroep/Thijs was uitgenodigd
om te spreken al is het kort. Er komen 1 a 2 leden van de OGG. Thijs kon
niet en ik zit te vol deze week. In ieder geval komt Raymond o.a. van
qgis.nl. Voornamelijk zal hij de QGIS-plugin voor PDOK, ontwikkeld door
Richard Duivenvoorde (WebMapper en OGG), onthullen en later bij
inloop-sessies demo-en.

OSGeo.nl promotie: is niet directe doel, maar we kunnen mogelijk nog
iets doen. Ik kan de organisatie nog vragen of we mogelijk 5 mins iets
kunnen vertellen. Ga jij zelf ook ?

groet,

Just