[Dutch] osgeo op PDOK dag 25 okt

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Wo Okt 24 02:04:41 PDT 2012

Raymond, Just,

Voor mij is Open Source geo en OSGeo (.nl) synoniem. (daar mag je even
rustig over nadenken!)

Mijn conclusie van deze mailwisseling: geen actieve OSGeo.nl promo (flyers,
speech oid): verhaal van Raymond is namens OpenGeoGroep (of Terglobo).

Ik loop er zelf trouwens ook niet met een specifieke OSgeo.nl-pet rond; ik
ben gemeentelijk Haags werkmatig ook (meer) geïnteresseerd in PDOK in
GeoWeb&ArcGIS en in de Neuron-lijn

’t is dat het woord zo’n negatieve connotatie heeft, anders stond er
geo-opportunist op mijn visitekaartje ;-)

Groet!

GJ