[Dutch] Buitengrens luchtfoto bepalen

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Apr 3 07:21:31 PDT 2013

Hoi Paul,

Kijk eens hier:

http://gis.stackexchange.com/questions/120/make-the-nodata-area-of-a-resampled-orthophoto-overview-white/129#129

Is niet de methode om cutlines te maken, maar misschien wel een manier
om te voorkomen dat je de bijna witte pixels krijgt.

Groet,
Raymond

Terglobo
Ampèrestraat 110